Czerwona Torebka to dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska sieć pasaży handlowych skupiających punkty usługowe i handlowe.
Pasaże Czerwonej Torebki pełnią rolę centrów wygodnych zakupów. Oferta handlowa obiektów skierowana jest do konsumentów poszukujących dobrych jakościowo towarów i usług w atrakcyjnych cenach, dla których istotną cechą jest szybkość i wygoda zakupów w pobliżu miejsca zamieszkania.
Tworzymy platformę dla handlu detalicznego, która poprzez rozbudowę sieci na terenie całej Polski, potężną bazę lokalizacji oraz jednolity format obiektu umożliwia najemcom bardzo szybki rozwój handlowy i sukces na terenie całego kraju.
Działalność grupy Czerwona Torebka opieramy na wieloletnim doświadczeniu w sektorze handlowym i bardzo dobrej znajomości branży nieruchomości. Poprzez ciągły rozwój nieustannie podążamy za zmieniającymi się uwarunkowaniami rynku i dopasowujemy się do jego rosnących wymagań.
Strategicznym celem działalności Grupy jest stworzenie nowej ogólnopolskiej sieci zintegrowanych punktów handlowych i usługowych Czerwona Torebka, nie mającej odpowiednika w skali kraju, ani pod względem zasięgu, ani pod względem nasycenia placówek.
Nowe rozwiązania dla konsumentów i przedsiębiorców
Podstawową koncepcją pasaży handlowych Czerwona Torebka jest umożliwienie pobliskim mieszkańcom dokonywania zakupów artykułów codziennej potrzeby w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Przestronne parkingi oraz brak kolejek sprzyja szybkim zakupom bez konieczności przedzierania się przez szeregi regałów supermarketów. Jakość oferowanych towarów i usług pozostaje wysoka przy przystępnych dla klientów cenach.
Dla lokalnych przedsiębiorców prowadzących osiedlowe sklepy, sieć pasaży handlowych jest szansą na rozwinięcie dotychczasowej działalności i skorzystanie z dogodnej lokalizacji i nowoczesnej infrastruktury.
Dynamiczna ekspansja
W okresie rozwoju i konsolidacji sieci handlowych w Polsce nie bez znaczenia pozostaje planowane tempo ekspansji. Grupa zamierza do końca 2021 r. wybudować niemal 1,9 tys. pasaży o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 1,2 mln metrów kwadratowych. Począwszy od 2015 roku planuje otwierać ponad 200 placówek rocznie. Potencjał krajowego rynku szacowany jest na 4 500 takich obiektów.
Współpraca franczyzowa
Czerwona Torebka pełniąc rolę lokalnego integratora rynku handlu detalicznego współpracuje również z sieciami franczyzowymi. Obecnie Spółka promuje systemy franczyzowe m.in. z branż: farmaceutycznej, gastronomicznej, odzieżowej, obuwniczej, biżuteryjnej, a także florystycznej. Spółka uruchomiła również swój własny system - sieć sklepów owocowo-warzywnych „Warzywnik”. Nowy koncept biznesowy pozwala przedsiębiorcom z doświadczeniem w handlu warzywami i owocami na realizację własnego biznesu.