Witam Państwa, Fajnie że Zarząd ogłosił wykonanie pewnego etapu z sukcesem oraz przyją podziękowania i gratulacje, jednak jak zauważył jeden z mieszkańców powyżej, także jak ja - nie wszystkie lampy to lampy LED.
Jak sądzę każdy z nas prowadząc gospodarstwo domowe robi wyliczenia, a później je realizuje. Być może jest to poparte jakimiś wytycznymi, o których Zarząd nie chciał zaprzątać głowy mieszkańców, jednak było by wspaniale abyśmy poznali całość założenia tego procesu, informacji od projektanta, dlaczego nie wszystkie lampy to led, itd.
Jak sądzę całość obliczeń, kalkulacji jest dostępna w administracji, i wystarczy tylko poprosić?
Jakiś czas temu widziałem forum Saska I, bardzo podoba mi się prezentacja członków Zarządu którzy dokładnie opisywali cały proces, który wykonywali ze szczegółami - z pewnością niektórzy z Państwa maja tam konta i mogą zobaczyć jak wyglądają wypowiedzi i komentarze członków Zarządu.
Jak sądzę każdy z nas na osiedlu Saska II chce czuć się jak w domu, a co za tym idzie transparentość, przejrzystość i odpowiednia dokumentacja powinna być realizowana na najwyższym poziomie - przecież to także o moje i Państwa pieniądze tu chodzi. Pozdrawiam serdecznie. (mam nadzieje iż nie zanudziłem Państwa moim długim postem)