Galeria zdjęć osiedla
-
-
-
-
-
22 więcej
Opis osiedla
Inwestycja "Jesionowa 40" we Wrocławiu powstała z myślą o ludziach szukających lokum z dala od miejskiego zgiełku w bliskości do centrum. Jest to miejsce, gdzie nie musisz godzić się na tymczasowe kompromisy. Nowoczesne budownictwo, atrakcyjny rozkład mieszkań to główne atuty tego miejsca.
"Jesionowa 40" to kompleks czterech budynków mieszkalnych położonych na Krzykach w jednej z najbardziej lubianej dzielnicy obfitującej w nowe budownictwo, dobrą infrastrukturę i komunikację. Inwestycja "Jesionowa 40" zakłada realizację budynków mieszkalnych o wysokości od 4 do 7 kondygnacji naziemnych oraz jednej podziemnej – garaże podziemne, z zachowaniem dużego współczynnika zieleni i swobody komunikacyjnej. Przy projektowaniu i wykonawstwie naszych obiektów stosujemy najnowocześniejsze technologie, metody i techniki oraz wysokiej jakości materiały. Realizując naszą inwestycję na pierwszym miejscu stawiamy na jakość i bezpieczeństwo. Osiedle Jesionowa 40 to 292 mieszkania o powierzchniach od 39 m2 do 62 m2. Mieszkania dwupokojowe posiadają balkony a mieszkania parterowe przestronne tarasy naziemne. Jesionowa 40 to enklawa ciszy, spokoju, zieleni, a także miejsce gdzie wszystko jest w zasięgu ręki. Inwestycja zlokalizowana jest w południowo-wschodniej części Wrocławia, pomiędzy ulicą Hubską, ulicą Bardzką, aleją Armii Krajowej, gdzie będą mieli Państwo zapewniony spokój, ciszę oraz komfort mieszkania w miejscu oddalonym od ruchliwych dróg. Jednocześnie, ze względu na intensywny rozwój dzielnicy Krzyki, osiedle jest dobrze skomunikowane z resztą miasta poprzez rozwiniętą sieć komunikacji miejskiej. Opis przedsięwzięcia: Projekt architektoniczny opracowany został przez Pracownię Projektowania i Usług Inwestycyjnych Alfa działającą na rynku od 1989 roku. Budynki będą posiadały elewacje o czystej i równej formie zróżnicowane poprzez zastosowanie desek elewacyjnych w kolorze ciemnym grafitowym, szkła matowego oraz blachy na fragmentach elewacji. Architektura nawiązuje do industrialnego charakteru kontekstu urbanistycznego dawnego zaplecza terenów kolejowych poprzez zastosowanie materiałów użytych na elewacji jak również poprzez bryłę projektowanego budynku. Wysokiej jakości oraz przyjazne środowisku materiały tworzą architekturę, która sprzyja rehabilitacji istniejących zdegradowanych terenów i tworzy nowoczesne, przyjazne dla przyszłych mieszkańców miejsce do odpoczynku.<br /> <br /> W Budynku nr 2 - gotowy z pozwoleniem na użytkowanie posiada 7 kondygnacji nadziemnych, 5 klatek schodowych, z których dostępne będzie 105 mieszkań (po 3 mieszkania na kondygnacji na każdej klatce schodowej).<br /> <br /> Budynek nr 4 (etap II – zakończenie robót budowlanych zaplanowane na VIII 2014r.) to 4 kondygnacje nadziemne, 2 klatki schodowe, z których dostępnych będzie 24 mieszkań (po 3 mieszkania na kondygnacji na każdej klatce schodowej).<br /> <br /> W Budynku nr 1 (etap III) przewidziano 7 kondygnacji nadziemnych, oprócz klatki A, która z uwagi na ograniczenia wysokości ma 5 oraz na fragmencie 6 kondygnacji. W obiekcie przewidziano lokalizację 5 klatek schodowych, z których dostępne będzie 100 mieszkań (po 3 mieszkania na kondygnacji na każdej klatce schodowej). Budynek nr 3 (etap IV) to 7 kondygnacji nadziemnych, 3 klatki schodowe, z których dostępne będzie 63 mieszkania (po 3 na kondygnacji na każdej klatce schodowej). Wszystkie budynki posiadają podziemne garaże, połączone z kondygnacjami nadziemnymi pionem komunikacyjnym wraz z cichobieżnymi windami. W Budynku nr 2 garaż podziemny składa się z dwóch oddzielnych garaży nie mających połączenia ze sobą. Jeden mniejszy ma 37 miejsc parkingowych, drugi większy 64 miejsc parkingowych. W budynku nr 4 znajdować się będzie 28 miejsc parkingowych. W budynku nr 1 również garaż podzielony będzie na 2 części – mniejszy będzie miał 35 miejsc parkingowych, większy 50. W budynku nr 3 – 55 miejsc parkingowych. Na terenie osiedla umiejscowionych będzie 87 ogólnodostępnych miejsc postojowych zewnętrznych. Odległości pomiędzy poszczególnymi budynkami realizowanymi w ramach przedsięwzięcia przedstawiają się następująco: Budynek nr 1 w odległości 18 m od budynku nr 2 w najbliższym punkcie 19,3 m w najdalszym punkcie, zwrócone do siebie ścianami czołowymi. Odległość budynku nr 3 od budynku nr 2 - 15,6 m obrócone względem siebie pod kątem 51st. Odległość budynku nr 4 od budynku nr 3 - 37,4 m - obrócone względem siebie pod kątem 20st. Odległość budynku nr 4 od budynku nr 2 wynosi 12.1m i obrócone są względem siebie pod kątem 25st.