jak możemy Ci pomóc?

Zarządca Lux-dom


Miasto: Warszawa
Www: więcej szczegółów

Siedziba firmy
Adres: Al. Wilanowska 9
Kod poczt.: 02-765

Obsługa Klienta
Adres: Marconich 9/5
Kod poczt.: 02-954
Email: biuro@lux-dom.pl
Godziny: pn-pt: 8:00-16:30, śr. 8:00 - 18:00
Telefon: 22 292 19 15

Księgowość
Adres: Marconich 9 lok 4
Kod poczt.: 02-954
Email: ksiegowosc@lux-dom.pl
Godziny: pn-pt 8:00-16:00
Telefon: 22 408 48 04

Osiedla którymi zarządza

» Metro Bielany
» Nowe Bielany

Informacje o zarządcy

Zarządzamy i administrujemy między innymi osiedlami w Konstancinie-Jeziornej,
w Wilanowie, na Ursynowie, na Bemowie, Bielanach, Białołęce oraz luksusowymi apartamentowcami w centrum Warszawy.

Zgodnie z naszym mottem Po prostu mieszkaj, nam zostaw całą resztę!
dla Waszej wygody i komfortu zapewniamy obsługę kompleksową, staramy się tworzyć nową Jakość.

Obecność dedykowanego Administratora i Zarzący, dedykowany Księgowy.

W większości Wspólnot, jakie obsługujemy nasze usługi realizujemy poprzez dedykowane osoby oddelegowane do obsługi konkretnej nieruchomości. Zapewniamy bieżący nadzór licencjonowanego zarządcy nieruchomości, który jest bezpośrednim przełożonym dedykowanego administratora oraz menadżerem opiekującym się nieruchomością strategicznie. Poza dedykowanym administratorem oraz zarządcą księgowość wspólnoty prowadzi dedykowana osoba.
Zespół obsługujący nieruchomość zawsze posiada bogate zaplecze wsparcia merytorycznego w postaci licznych szkoleń wewnętrznych oraz wiedzy doświadczonych ekspertów różnych dziedzin.

Wysoka jakość za rozsądną cenę.

Dzięki współpracy z wyselekcjonowanymi i sprawdzonymi partnerami na rynku nieruchomości gwarantujemy wysoki poziom usług, a efekt skali w ilości zarządzanych przez nas wspólnot, przynosi Klientom Lux-Dom wymierne korzyści finansowe. Dzięki naszej skali podpisaliśmy umowy korporacyjne z firmami świadczącymi usługi dla Wspólnot, dzięki czemu nasi klienci mogą otrzymać bardzo korzystne warunki znacząco obniżające koszty przy zachowaniu odpowiedniego, wysokiego standardu.

Pełna dyspozycyjność, lokalne biura.

Jesteśmy w pełni dyspozycyjni. Rozumiemy że nasi Klienci wymagają naszej dostępności także poza godzinami biurowymi. Dlatego zapewniamy dyżury administratora do późnych godzin wieczornych, a także publikujemy bezpośrednie numery telefonów do naszych pracowników. W przypadku nieobecności pracownika zapewniamy zastępstwo.

Nasze lokalne biura na terenie całej Warszawy pozwalają na stałą obecność administratora na terenie nieruchomości. Jeśli tylko jest taka możliwość organizujemy biuro bezpośrednio na terenie nieruchomości. Jeśli nie ma, dedykowane osoby znajdują się w jednym z najbliższych biur.

Aktywne zarządzanie i administrowanie, procedury i harmonogramy.

Bieżące działania administratora, zarządcy oraz księgowości prowadzone są w oparciu o procedury wewnętrzne oraz harmonogramy. Zawsze dążymy do ustalenia cyklicznych spotkań przeglądowych z Zarządem Wspólnoty lub Radą Mieszkańców. Podczas takich spotakń składany jest raport z realizacji dotychczasowych zadań oraz ustalane są priorytety na następny okres.

Realizujemy aktywne zarządzanie i administrowanie nieruchomością, nasi przedstawiciele wykazują się inicjatywą, przedstawiają pomysły dotyczące usprawnień i modernizacji, alarmują o problemach przedstawiając propozycje ich rozwiązania. Zawsze staramy się zachować częste kontakty z właścicielami mieszkań, również za pośrednictwem nowych technologii informatycznych.
Jak oceniasz terminowość?
Jak oceniasz współpracę?
Jak oceniasz koszty?